Tu jesteś:   Strona główna   /   O nas   /   O Właścicielu

O Właścicielu


   Firmę, którą stworzyłam, zarządzam osobiście. Mam 45 lat. Posiadam wyższe wykształcenie ekonomiczne (Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Kierunek: Zarządzanie i Marketing, Specjalność: Rachunkowość i Finanse). Obecnie aplikuję o tytuł biegłego rewidenta przed Komisją Egzaminacyjną Krajowej Izby Biegłych Rewidentów w Warszawie (6 egzaminów zdanych z 10).
  


 

  Inwestycję we własne przedsięwzięcie traktuję jako kolejny etap rozwoju zawodowego, spełnienie swoich zawodowych zamierzeń. Pragnę włożyć w nie całe swoje dotychczasowe doświadczenie zawodowe i życiowe, a także naturalne zdolności menedżerskie. Rzetelną pracą i pomocą chcę spłacać dług wdzięczności, jaki zaciągnęłam, otrzymując od innych ludzi pomoc w różnych trudnych, życiowych sytuacjach. Cieszy mnie perspektywa stworzenia miejsc pracy oraz edukowania w zawodzie młodszych od siebie kolegów i koleżanek. Spodziewam się stworzyć środowisko pracy, w którym będę mogła, będąc otwarta na otoczenie, w pełni realizować własne ambicje zawodowe dla obopólnych korzyści.  

 

  Moimi największymi atutami są: doświadczenie oraz ogromna pokora do wykonywanego zawodu implikująca konieczność ustawicznego kształcenia się, co zresztą robię z wielkim entuzjazmem. Moją dewizą jest: „Wszystko co robisz, rób najlepiej jak potrafisz”. A oto kilka programów szkoleniowych, w których brałam udział:  

  1.  

    Coroczne kursy i szkolenia z zakresu rachunkowości, podatków i finansów oraz kursy dla kandydatów na biegłych rewidentów, Stowarzyszenie Księgowych oraz Centrum Biegłych Rewidentów, z czego ostatnio na przykład: 

Rachunek kosztów i rachunkowość zarządcza (controlling), Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, Centrum Edukacji, Poznań, wrzesień/ październik 2011,  

  1.  

    Kurs Menedżerski - III Moduły, zakończony najwyższym stopniem: „Profesjonalne Umiejętności Menedżerskie”, którego kolejne sesje poświęcone były m.in.: zarządzaniu czasem, rozwiązywaniu konfliktów, zarządzaniu rozwojem pracowników, zarządzaniu zmianą, zarządzaniu projektami i in., Instytut Rozwoju Biznesu w Warszawie, wrzesień 2010 – czerwiec 2011,  

  1.  

    Warsztaty kadrowo – płacowe, Centrum Szkoleniowe Advance, Poznań 2011,  

  1.  

    „Wymagania standardów międzynarodowych dla rozwoju biznesu”, SG Sp. z o.o. Systems & Services Certification w Warszawie, Tallin – Sztokholm, 2008,  

  1.  

    „Szkolenie doskonalące z zakresu Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001 ”, TWOLSH Consulting Group w Strzelcach Opolskich, Gniezno 2007,   

  1.  

    „Korzyści związane z zatrudnieniem osób niepełnosprawnych w zestawieniu  z obowiązkami pracodawcy osoby niepełnosprawnej”, OS KIGR, Poznań 2006,  

  1.  

    „Środki komputerowe i zaawansowana technologia informacyjna  i komunikacyjna – nowoczesne biuro”, ODZ w Gostyniu, Gostyń 2005  

  1.   

    Kurs doskonalenia zawodowego biegłych rewidentów, HLB Frąckowiak i Wspólnicy w Poznaniu, Poznań 2003, 

  1.  

    „Strategia Zarządzania przedsiębiorstwami osób fizycznych oraz perspektywy ich rozwoju (…)”, Ziemscy  i Partnerzy Sp. z o.o. w Poznaniu, Poznań 2001...  

 

Oraz inne z zakresu planowania i zarządzania kapitałem ludzkim oraz kształtowania stosunków międzyludzkich, a także pozyskiwania oraz rozliczeń środków na inwestycje, w tym z funduszy unijnych. 

Działamy zdalnie na terenie całego kraju

zadzwoń do nas:

+48 506 164 668

biuro@ksiegowiidoradcy.pl


Księgowość On-line


Zostań naszym klientem, a otrzymasz dostęp do wszelkich informacji Twojej firmy, wyników, wskaźników, dokumentów on-line.
Kaźmierczak Księgowi i Doradcy - Grupa Księgowych i Doradców Beata Kaźmierczak REG. 630293773, NIP: 784-001-73-19 tel./fax: 61 415 41 04 Siedziba: Zieleń 8B, 62-240 Trzemeszno Oddział w Gnieźnie: os. Wł. Łokietka 25b/2, 62-200 Gniezno
Realizacja: Dpl Agency - Tworzenie Stron Internetowych Poznań